Thursday 7 July 2011

HERBA DARA SEMULA

HARGA : 1 botol RM33.00
~31 kapsul
3 botol ~RM100.00
~free pos
Mengandungi:
· Serapat
· Daun tutup bumi
· Habatusauda
· Akar semalu
. Kacip fatimah
. Jintan Hitam
Khasiatnya:
Khasiat utama herba Dara Semula adalah untuk membetulkan perjalanan darah, menambah kecergasan ,membuang angin, menaikkan seri wajah dan menambahkan tenaga.Bagi wanita berkahwin pula fungsinya untuk mengecutkan peranakan, menetapkan kedudukan rahim, menghilangkan senggugut, keputihan dan menambah tenaga batin.
Manakala bagi wanita yang menghadapi masalah kurang nafsu seks juga boleh diatasi dengan herba ini. Jintan hitam yang terkandung dalam herba ini dipercayai boleh merangsaang keinginan seks yang sudah kembali dingin.Selain itu, ia juga bertindak untuk mengetatkan otot-otot faraj supaya kembali dara seperti kebanyakkan isteri inginkan kerana ia mengandungi kayu serapat. Ianya selamat untuk diamalkan. Ramai telah menikmati hasilnya.
Cara Pengambilan:
Untuk wanita yang tidak mempunyai masalah hanya perlu mengambilnya satu kapsul sehari. Jika masalah kronik disyorkan dua kapsul sehari pagi dan malam. Selain itu herba Dara Semula ini juga tidak boleh dilangkah.Bagi wanita yang menghadapi masalah hamil juga boleh mengamalkannya. Ada yang telah sembilan tahun tidak mempunyai cahayamata, apabila mengambil herba Dara Semula terus mengandung. Namun demikian herba ini tidak boleh diambil selama tempoh kehamilan.Kedudukan Rahim Pengaruhi KenikmatanBanyak artikel seksologi yang profDS baca membicarakan perihal kedudukan rahim memberi kesan langsung kepada kesihatan tubuh dan amat mempengaruhi ‘keselesaan’ ketika bersama.
Antara tanda – tanda kedudukan Rahim tidak tetap:
• Sakit Sewaktu Bersama
• Sakit Di Bahagian Bawah Perut
• Sakit Sewaktu Haid
• Sakit Pinggang
• Angin & Bisa-Bisa Perut
• Keletihan & Bisa-Bisa Badan
• Gangguan Perasaan
• Mempengaruhi Penampilan & Riak Air wajah (moody/murung)
Bagi Kengkawan yang menderitai gejala-gejala di atas, profDS tampilkan DS – Solusi Kemurungan Masa Kini. Lebih 9 tahun profDS berusaha menyelesaikan masalah Kengkawan, permasalahan mereka hampir sama tidak kira sama ada Kengkawan Melayu, India mahupun Cina dan Solusi Penyelesaiannya juga SAMA. Iaitulah DS, yang telah berbakti pada Kengkawan Tanpa mengira bangsa dan keturunan.
TESTIMONI
Penyumbang Tenaga Tambahan-Tugas yang banyak dipejabat telah menyumbang kepada keletihan.Dirumah,saya sering tidur awal sehingga tidak mampu bermesra bersama keluarga.Sekiranya tidur lewat ,pasti keesokkan harinya saya berasa letih,tidak bermaya ,kurang bersemangat dan mengantuk dan pastinya akan menjejaskan prestasi kerja .Namun setelah kawan ofis promote Herba Dara Semula ini,saya mengambil kesempatan untuk mencuba produk ini.kesan dari pengambilan poduk ini ,saya berasa bertenaga berbanding dulu .Kitaran haid saya teratur dan tidak menagalami sebarang kesakitan semasa kehadiran haid.
-Kegatalan Keputihan Hilang-Selepas makan Herba Dara Semula ,semasa kedatangan Haid ,saya tidak berasa sakit dan senggugut juga telah tiada .Kegatalan keputihan yang berlebihan turut semakin baik.-Mengembalikan Rasa Bulan Madu-Dari pengalaman sendiri ,saya berasa lebih bertenaga dan menjalankan rutin saya sebagai seorang ibu dan isteri.Manakala dari segi perhubungan suami isteri,perbezaan yang sungguh ketara sebelum dan selepas menggunakan Herba Dara Semula.Mampu mengembalikan rasa berbulan madu.
-Bekalan Tenaga Untuk Keperluan Harian-Pada mula pengambilan prodik ini saya berasa agak sangsi tentang keberkesanannya kerana sebelum ini saya telah mencuba banyak produk lain tetapi keputusannya sering mengecewakan.Setelah saya mengamalkan Herba Dara Semula saya dapat merasakan perbezaannya.Saya semakin aktif ,cergas dan bermaya.Kawan -kawan sepejabat saya juga menagtakan yang wajah saya semakin berseri .
-Hampir Menopaus-Hampir setahun saya tidak datang haid seperti seorang yang telah menopause walaupun umur saya baru sekitar ahkhir 40-an .Saya pernah keklinik untuk membuat pemeriksaan tetapi menurut doktor kemungkinan berlaku situasi begini disebabkan oleh genetik kerana ibu saya mengalami menopause pada umur yang awal.Jadi doktor menasihatkan saya agar menerima sahaja kenyataan tersebut.Tetapi saya bernasib baik kerana anak Saudara saya telah memberi satu botol Percuma Herba Dara Semula ini sebagai percubaan .Tanpa disangka-sangka haid saya telah kembali normal tanpa sengugut setelah satu botol dihabiskan .Dalam masa yang sama ,masalah sembelit ,buasir dan keputihan yang berlebihan juga dapat diatasi.Saya mahu mengamalkan selalu Herba Dara Semula ini…kini berat badan saya telah juga turun 2 kilogram .Perut saya juga kempis akibat pengecutan uterus.Saya berasa lebih yakin dengan penampilan diri saya.Anak saudara saya juga turut mengamalkan kerana sejak mengamalan pengambilan pil perancang keluarga ..haid beliau kurang teratur..semenjak dia ambil Herba dara semula banyak yang telah berubah pada semakin sihat.
























No comments:

Post a Comment